Tack sofia!! >=( xD

Regler:
Det här är svårare än du tror! Kopiera detta till din blogg, utmana 5 personer och
berätta det för dem. Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla
svar måste vara riktiga, hitta inte på ord! Om personen som utmanade dig har ett namn
som börjar med samma bokstav som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort.
Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar
(förutom på fråga 1)! LYCKA TILL!

1. Vad heter du? jessica
2. Ett ord på fyra bokstäver: Jaga
3. Flicknamn: Julia
4. Pojknamn: johan
5. Yrke: Jurist
6. Färg: Julgrans grön
7. Klädesplagg: Jumper
8. Mat: Janssonsfrästelse
9. Sak i badrummet: Jacka ( ja jag har en jacka i badrummet! xD)
10. Plats/stad: jacksonville
11. En orsak att vara sen: Jobbet
12. Något man skriker: Jävlar!!!!!!!
13. Film: Jafars återkomst
14. Något man dricker? juice
15. Band: Judas priest
16. Djur: jak
17. Gatunamn: johannesbäcksgatan
18. Bil: javelin
19. Sång: Johnny B. Goode


Jag utmanar: Charlie och den som känner för det! xD


haha! xD

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hahah ^^ Förlåt gumman men ibland tycker även jag om att jävlas lite XD Hoppas det inte va FÖÖÖÖÖR svårt :P

Kramar på dig!!!

2009-09-23 @ 07:14:02
URL: http://sorotsia.blogg.se/
Postat av: Sofia

Svar: Hahah jo det blir ganska dyrt ^^

Vilket lov är det vi pratar om? När är det?

Men jag vet inte i vilket fall som helst... Antagligen drar jag iväg till Daniel om han har tid. Eller vill du träffas nåt kanske ? :D

Kram på dig!

2009-10-06 @ 16:06:40
URL: http://sorotsia.blogg.se/
Postat av: Sofia

Svar: Hahah okej så långt fram ^^ Men det skulle vara kul att hitta på nåt :) Och daniel kan säkert släppa iväg mig en dag eller så ^^

Skulle vara så kul att ses igen nu när vi nästan inte ses i skolan längre :(

Kram på dig :D

2009-10-08 @ 07:20:29
URL: http://sorotsia.blogg.se/
Postat av: Charlie

sv: hahah tröööög bella trööööög xDDD

2009-10-24 @ 15:53:03
URL: http://charlieftm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0