21/3 -09 10.37

oj nu är jag så där dålig på att uppdatera igen. xD

men igår så var jag mamma och pappa i stockholm och tittade på "the Buddy Holly musical" med Brolle som Buddy Holly.
den var skit bra och rolig!
men jag är förkyld så jag hadde lite problem att skratta och skrika men det gick bra ändå lite tråkigt att vara sjuk när man för en gångs skull går på teater!


mår jag så här på måndag så vet jag inte om jag ska gå till skolan men det får vi se då!
och så ska ju den där jävla samhälls saken in också och jag orkar värkligen inte skriva den just nu! så antingen så får emil eller vad han nu hette axeptera att jag är sjuk och låta mig lämna in den till åsa (vist heter hon åsa?) nästa måndag elle så struntar  jag helt enkelt i den.

Kommentarer
Postat av: Isabell

Stackars lilla Jessica som är sjuk! :( Krya på dig!

2009-03-23 @ 18:02:42
URL: http://isabellicious.blogg.se/
Postat av: Charlie

mwaha^^ i kinda hate that guy (både brolle och emil faktist)

2009-03-25 @ 20:41:56
URL: http://charlieftm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0