13/2 -09 21.51

jaa... idag är det fredag den 13:de, och jag har varit väldans dålig på att uppdatera, men men jag skriver ibland i alla fall.
jag har köpt nya skor och dom är jätte fina ^^
mormor fyller år imorgon men då är vi inte hemma si vi firade henne idag istället (hon fick en vas och tulpaner av mig ^^)
vad ska jag skriva mer då?... ööh... jag har lov nu!! och just nu och hela veckan så har vi 3 okastrerade han hundar hemma så vi har skit kul... hehe...
men det går ganska så bra nu, azzar och pedro bryr sig inte så mycket längre men willi (vet inte hur dom stavar det)han piper hela tiden. men han är söt ^^

puss och kram och god natt!!!

visst är dom fina!? ^^,

Kommentarer
Postat av: Isabell

Tjusigt! :D

2009-02-13 @ 21:52:55
URL: http://isabellicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0