5/4 -09 18.35

men oj nu får jag fan ta och skärpa mig!!!

jag har gjort en massa saker sen sist jag skrev tillexempel så var jag på kenny begins med några kommpisar och det var skit kul!!!!

jag har börjat läsa böker så det är nog därför jag inte har skrivit på ett tag!! XD
men dom är jätte bra i alla fall och jag läste nyss ut 2an som jag började läsa i fredags (eller jag började väll läsa i onsdags men då läste jag inte så mycket xD) och då läste jag mer än halva, och jag försökte läsa lite igår när jag hade tid för jag hjälpte martin att fixa till hans fest men lite läste jag då iallafall och så läste jag resten idag!! men jag ska nog vänta med trean till imorgon ^^

och så har jag som sagt varit på martins fest och det var skit kul kanske blev lite roligare än jag hade tänkt men jag tror att jag pratade med alla iallafall ^^ min bror har väldigt roliga kompisar!!!

men aa... kanske inte har mått så bra idag men jag har inte haft ont i huvet och jag hade jävligt kul!! ^^ xD

men det var nog det, ska försöka skriva oftare!!

puss och kram! xD



Kommentarer
Postat av: Charlie

bäst för dej! varför du inte må så bra? :(

2009-04-08 @ 09:57:47
URL: http://charlieftm.blogg.se/
Postat av: Charlie

SKÄRP DEJ FÖFAN!

are you just gonna talk about skerping yourself or are you gonna DO IT?!

2009-04-16 @ 16:43:57
URL: http://charlieftm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0