vinter!!!!!

jaha fy fan vad jag är dålig på att uppdatera här!!! men i allafall så har jag varit på ljus party idag så jag har litte ont i huvet just nu av alla lukter men dom flesta ljusen luktar underbart!!!! fast jag kände mig litte utanför för det var bara jag som tyckte att krops krämen som luktade choklad och nått mer luktade gott. och jag var nog den ende som var under 30 för utom sofia och julia men dom sov. och ja juste jag sa ljus party och sen så kom det en krops kräm mitt i allt men det är för dom har en massa spa grejor också. men jaa imorgon är det måndag men en ganska "bra" sån jag börjar ju kvart i 12 så jag kan sova länge!!!!!!!!!!



god natt och sov gott
puss på er<3

jag orkar inte kolla om jag har stavat rätt så ni får säga till om jag missat nåt XD


Kommentarer
Postat av: Isabell

Svar: För dej heter det teflelån, för mej heter det felletån - telefån är en kompromiss myllersmiley

Och jäklar vad med uppdateringar det blev på en gång här :O

Haha det där med hudkrämer på ljusparty fick mig att skratta XD

2008-12-01 @ 09:38:30
URL: http://isabellicious.blogg.se/
Postat av: Rose

vasa? haha

slurp ahhh yeah

2008-12-01 @ 22:31:27
URL: http://thisisawesomeness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0