27/12 -08 14.02

ibland blir jag jävlit tröt på min mamma, hon får panik när hon hostar och hon blir förbanad på allt och alla om det inte går så bra när hon städar,  
hon blir sur om man inte hör vad hon säger för att man sitter på sitt rum med stängd dörr och ganska hög musik.
 men nu ska vi inte gnälla,
jag har målat klart min tavla, kanske lägger upp en bild sen.
jag gillar den jättans mycket för det är bara saker som jag gillar på och en massa fina färger som var roliga att blanda.XD

men nu ska jag nog gå och städa lite mera, vi får främande idag.
 


Kommentarer
Postat av: Charlie

Ajdå. Irritera henne tillbaka xD (or not)

iaf så GILLAR JAG DIN TAVLA OXÅ JÄTTANS MYCKET!!

jag har bytt blogg vettu!! du får kommentera! det gör du ju aldrig.



nu ska jag gå och länka till er ^^

2009-01-05 @ 15:32:14
URL: http://charlieftm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0